10 فروردين 1403

نخستین محموله واکسن کرونای ستاد اجرایی اردیبهشت در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد

نخستین محموله واکسن کرونای ستاد اجرایی اردیبهشت در اختیار وزارت بهداشت قرار می‌گیرد

خبرگزاری تسنیم

 

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه طبق آخرین برنامه‌ریزی، نخستین محموله واکسن ستاد اجرایی اواخر اردیبهشت ماه در اختیار وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت، گفت: در ماه‌های خرداد و تیر نیز مراحل بعدی ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علی عسگری امروز در حاشیه آیین افتتاح طرح احسان رمضان (اهدای 500 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های مناطق کم برخوردار) اظهار کرد: امروز در ادامه پنجمین مرحله رزمایش احسان و همدلی، 500 هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های شناسایی شده توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: ستاد اجرایی حضرت امام از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز 5 میلیون بسته معیشتی در بین خانواده‌ها در مناطق محروم توزیع کرده است و این فرآیند تا پایان کنترل و پیشگیری از این ویروس ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی در مناطق محروم و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا توزیع می‌شود، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از این مرحله از رزمایش پیش از نوروز در بین خانواده‌های مورد نظر توزیع شد و امروز نیز قرار است 500 هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌ها توزیع شود.

عسگری افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات و ... است که هزینه ریالی آن 400 هزار تومان محاسبه شده است همچنین در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با پویش افطاری مرغ و گوشت گرم نیز در مناطق محروم توزیع خواهد شد تا بخش کوچکی از آلام و رنج مردم در این ایام برطرف شود.

وی همچنین از آخرین وضعیت تولید واکسن توسط ستاد اجرایی حضرت امام خبر داد و گفت: هفته گذشته اتفاقات خوبی رقم خورد و توانستیم میزان تولید خود را بالا ببریم؛ طبق آخرین برنامه‌ریزی، نخستین محموله واکسن ستاد اجرایی اواخر اردیبهشت ماه در اختیار وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت و در ادامه نیز در خرداد و تیر ماه مراحل بعدی ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام به پویش آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان اشاره و تصریح کرد: این پویش نیز با همکاری ستاد اجرایی و برنامه عصر جدید اجرا خواهد شد.

 

 

e-max.it: your social media marketing partner

 

 

 

 

 

 

محبوب ترین اخبار

اوقات شرعی