09 فروردين 1403

آخرین خبر در جریان اخبار ثبت نام کاندیداهای انتخابات 1400

آخرین خبر در جریان اخبار ثبت نام کاندیداهای انتخابات 1400 

آخرین خبر/

ثبت‌نام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با نام نویسی چهره های مختلف در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در حال انجام است و چهره های مختلفی در حال ورود برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری هستند و آخرین خبر در این بسته اخبار لحظه به لحظه را به شما مخابره خواهد کرد.

با آخرین خبر در جریان اخبار ثبت نام کاندیداهای انتخابات 1400 

** سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

** گفته می شود صادق خرازی که قرار بود برای انتخابات 1400 ثبت نام کند از تصمیمش منصرف شد. وی دبیرکل حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان است.

** ضرغامی رئیس اسبق صدا و سیما که از چندی پیش فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده بود، امروز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

** زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس که تا امروز خبری در مورد کاندیداتوری او نبود به وزارت کشور رفت و برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شد.

* کواکبیان به سودای ریاست جمهوری برای انتخابات ثبت نام کرد.

** با انتشار بیانیه انتخاباتی رئیسی مشخص شد که رئیس قوه قضائیه هم پا به عرصه رقابت ها می گذارد.

** آخوندی وزیر سابق دولت روحانی هم ثبت نام کرد.

** مسعود پزشکیان نماینده تبریز و وزیر بهداشت دولت اصلاحات برای انتخابات ثبت نام کرد.

**شمس الدین حسینی وزیر اقتصاد دولت احمدی نژاد و نماینده کنونی مجلس هم ثبت نام کرد.

**سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد

**«علی لاریجانی»، رئیس سابق مجلس صبح امروز (شنبه) همچون محسن هاشمی در همان ساعات اولیه ثبت نام در وزارت کشور حاضر شد.

**«محسن هاشمی» صبح امروز (شنبه) اول وقت با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در خیابان فاطمی تهران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

**پنجمین و آخرین روز ثبت نام ها کاندیداهای ریاست جمهوری آغاز شد. به نظر می رسد امروز روز شلوغی باشد و بسیاری از چهره های معروف سیاسی برای ثبت نام به ساختمان وزارت کشور در خیابان فاطمی مراجعه کنند.

**‌علی لاریجانی  پیش از ظهر امروز، طی تماس تلفنی با مراجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و آیت الله العظمی نوری همدانی مدظله عید سعید فطر را تبریک گفت و از محضر ایشان کسب اجازه کرد.

**کدخدایی در پاسخ به سوالی درباره سخنان احمدی‌نژاد در وزارت کشور: جمهوری اسلامی تریبون مجانی زیاد دارد و در اختیار افراد قرار داده است ولی شورای نگهبان اگر مطلبی بداند که در تریبون اعلام می شود و خلاف بوده در تایید صلاحیت مدنظر قرار می‌دهد

**کدخدایی: ملاک برای بررسی صلاحیت‌ها مصوبه شورای نگهبان است

**سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور: افرادی که واجد شرایط ثبت نام هستند شرکت کنند و افرادی که واجد شرایط نیستند شرکت نکنند.

 

 

e-max.it: your social media marketing partner

 

 

 

 

 

 

محبوب ترین اخبار

اوقات شرعی