09 فروردين 1403

شورای وحدت برای جلیلی، قاضی زاده و نیکزاد نامه فرستاد

شورای وحدت برای جلیلی، قاضی زاده و نیکزاد نامه فرستاد

برنا 

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای آقایان قاضی زاده هاشمی، سعید جلیلی و علی نیکزاد برای حضور در شورای وحدت و اعلام برنامه انتخاباتی، نامه ارسال شده است.
 
«نیره قوی»، سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان، در گفت و گو با برنا در رابطه با اضافه شدن اسامی جدید به افرادی که در جریان اصولگرایی از سوی شورای وحدت برای حضور در انتخابات نامه دریافت کرده اند، گفت: علاوه بر اسامی که آقای دکتر متکی اعلام کردند برای آقایان قاضی زاده هاشمی، سعید جلیلی و علی نیکزاد نامه هایی ارسال شده مبنی بر اینکه برنامه های خود و افراد شاخص کابینه را معرفی کنند و یک نشست و گفتگو با شورای وحدت داشته باشند.


او افزود: برای شوراها هم حداقل 5 نفر از میان خانم ها از سوی شورای وحدت معرفی خواهند شد. در بحث انتخابات میان دوره ای مجلس مصوبه شورای وحدت این بوده که حتما از بین خانم هایی که در جریان ارزشی و انقلابی هستند یک خانم را برای جایگزینی خانم دکتر رهبر داشته باشیم و یقینا نظر شورای وحدت این است که این فرد خانم باشد.

قوی در رابطه با اعلام اسامی افرادی که برای انتخابات شوراها از بین زنان اصولگرا انتخاب شده اند خاطر نشان کرد: اسامی باید احصا شوند و از بین آنها برای تهران حداقل 5 نفر خانم هستند و تلاش شورای وحدت بر این است که بیشترین تعداد را از زنان به کار بگیرد و معرفی کند.

 

e-max.it: your social media marketing partner

 

 

 

 

 

 

محبوب ترین اخبار

اوقات شرعی